Bezorging & retouren
Bezorging binnen Nederland
PostNL levert uw bestelling op het door u gewenste adres. Wanneer u de bestelling doet, kunt u zelf de gewenste bezorgdatum aangeven. Wanneer u onverhoopt toch niet thuis bent kunt u via PostNL aangeven dat het pakket bij de buren bezorgd mag worden. Daarnaast kunt u kiezen om uw pakket af te laten leveren op een afwijkend adres of bij een van de duizenden PostNL-punten. PostNL verstrekt altijd een Track&Tracecode. Met deze code kunt u zien waar het pakket zich bevindt en het tijdstip van bezorging.
Wanneer u voor een PostNL afhaalpunt kiest wordt het daar één week bewaard. Mocht het niet op tijd worden opgehaald, dan zal het pakket retour gaan.
De bezorgkosten zijn gratis wanneer u een bestelling plaatst van € 60,- of meer. Wanneer het bedrag lager uitkomt brengen wij een bedrag van € 7,50 in rekening, als bijdrage van de verzending.
Retouren
Wanneer u niet tevreden bent over de producten van Petit Clos kunt u de aankoop binnen 14 dagen na ontvangst (zonder opgave van redenen) ongedaan maken door ons hiervan op de hoogte te brengen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de producten fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring schriftelijk (per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Uitgesloten van het herroepingsrecht is wijn waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
Retouren kunnen worden verzonden naar:
Huizerweg 22
1402 AB Bussum
Bij schade
Wij doen er alles aan om de levering van de wijnen geheel naar uw tevredenheid te verzorgen. Wanneer er sprake is van breuk of schade aan (één van) de producten neemt u dan alstublieft contact met ons op via 035-5337147 of webshop-at-petitclos-dot-nl